Direktlänk till inlägg 8 maj 2010

grattis till mig !!

Av manda-panda - 8 maj 2010 18:23

Hej !!

 

Jag har ju fyllt år !!

 

Jag fick en leptopp av mamma och pappa.

Och två böcker. Ena heter samira+bert=sant?

Och den andra hette Häxdoktorn. Jag har redan läst den första !! Men jag ville ha den i allafall !!  

 

 

Idag har jag varit med mamma och pappa på jobbet.

Dom jobbar på samma förstår du.

Mamma har bakat en tårta tills imorgon bitti.

Den är till mig till mitt släktkalas. Jag vet ej hur

den ser ut. För varje år gör mamma en överasknings tårta.

Hon jobbar ju på bageri så det kan man ju gissa !!

Så jag är jättetrött nu efteråt.

Men jag har haft kul i allafall !!

Bra va ??

 

Hej då /manda

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av manda-panda - 29 april 2011 17:34

Nu äntligen har jag skaffat en ny blogg ;     Mellerdal.blogg.se     PS. Farmor skriv bara det ovanför i den där rutan nästlängst upp . DS      / Manda          ...

Av manda-panda - 16 april 2011 07:24

Hej !    Jag vill skaffa en ny blogg!  Jag vet inte varför jag vill det men så är det ...  Jag ska göra en bättre ! ;)    Vet inte vad den ska heta än ! ;d   Ting // Manda ...

Av manda-panda - 31 mars 2011 14:54

Hej..   Ja , Rubriken säger väll allt ... :/  

Av manda-panda - 22 februari 2011 15:42

Ja, nu sitter jag här och gråter igen. Då undrar du varför jag gör det.  Jo, det är för att jag inte mår bra, Jag känner mig ensam och i skolan så bara blir allt fel när jag säger nått. Vågar inte prata med mamma och pappa om allt.               ...

Av manda-panda - 29 januari 2011 18:44

Jag trodde aldrig det skulle hända men nu hände det ! :( Oj, oj, oj! :'( Finns det nån jag kan prata med bara prata om vad som helst!  Mamma är nästan aldrig hemma ( känns det som ), och pappa pratar om det hela tiden ( känns det som ). Det är ...

Presentation

I denna bloggen kommer jag berätta om mig, skolan m.m och lite annat men du hoppa inte i texten !! Jag har värdens snällaste familj och en syrra som bor i luxenburg men hon ska flytta till USA !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards